Tuesday 24 October 2017

Podstawowe Zasady Wielostronnego Systemu Handlu


Zasady WTO Fundacja Wielostronnego Systemu Obrotu. Międzynarodowe prawo handlowe jest bardzo ważne, abyśmy mogli zrozumieć w dobie globalizacji Aby w pełni zrozumieć, jak to działa, musimy zrozumieć, w jaki sposób funkcjonuje wielostronny system handlowy Przyjmując WTO jako model, ważne jest, aby my znać zasady, które rządzą działalnością gospodarczą każdego narodu. Handel bez dyskryminacji1 Najbardziej uprzywilejowany MFN traktuje na równi z innymi ludźmi Zgodnie z porozumieniami WTO państwa nie mogą normalnie rozróżniać między swoimi partnerami handlowymi Udzielać kogoś specjalnego takich jak niższa stawka celna dla jednego z produktów i należy to zrobić dla wszystkich pozostałych członków WTO.2 Traktowanie narodowe Traktowanie cudzoziemców i mieszkańców w równym stopniu Importowane i produkowane lokalnie towary powinny być traktowane równomiernie przynajmniej po zagranicznych towarach weszła na rynek To samo powinno się stosować do usług zagranicznych i krajowych, a także zagranicznych i lokalnych znaków towarowych, copyrigh tzn. taryf i barier pozataryfowych nie powinny być podnoszone w sposób arbitralny, a stawki celne i zobowiązania związane z otwarciem rynków są powiązane ze wspólnym rynkiem. WTO. Promotowanie uczciwej konkurencji zniechęcającej do nieuczciwych praktyk, takich jak subsydia wywozowe i dumping produktów po niższych kosztach w celu uzyskania udziału w rynku. Zachęcanie do rozwoju i reform gospodarczych - bardziej korzystne dla mniej rozwiniętych krajów, dając im więcej czasu na dostosowanie, większą elastyczność i specjalne przywileje. Źródło Światowej Organizacji Handlu. Restrukcja tego bloga. Dzięki za odwiedzenie tego bloga Masz wolność robienia dobrze i nigdy nie złego w tej dziedzinie Autor nie twierdzi, że jest mistrzem debaty światowej, ponieważ nie jest ani najlepszy na Filipinach Ty możesz opuścić Jeśli chcesz zostać, jesteś związany następującymi warunkami.1 Użyj tej strony jako odnośnika learningowa debata i rozstrzygnięcie Sekcja LABELS dostarcza konkretnych tematów, których potrzebujesz Znajdź artykuły i traktaty dotyczące debaty w sekcji ZASOBY I POMOCY DEBATY w tej witrynie2 Korzystaj z tej witryny w celu zbadania wniosków o debatę i studiowania różnych kwestii mających wpływ na świat Autor publikuje swoją opinię na temat różnych kwestii od czasu do czasu Poświęć czas na odwiedzanie linków do materiałów dostarczanych przez tę witrynę.3 Szanuj autora prawa własności intelektualnej.4 Kopiowanie wpisów zdjęć z tego bloga jest bardzo zniechęcające, jeśli nie zostanie uznane uznanie autora Dla wpisów, które nie są oryginalne, proszę o uznanie uznanego autora i źródła5. Zachęcamy do konstruktywnych komentarzy6. Jeśli chcesz wesprzeć się w tym blogu, napisz mi wiadomość. Adiodycy. Debaty w Doha Debaty w Doha są publicznym forum dialogu i wolności słowa w Katarze. Bobby Benedicto - obecnie z siedzibą w Melbourne, Bobby został DCA dla trzech azjatyckich Cham 2004, 2002, dwa Azjatyckie Mistrzostwa 2002, 2003 - także Najlepszy Głośnik (2004), 2005, All-Azjaci, 2005 AUDC, 2007 Wszyscy Azjaci, za Australię z 2005 roku i na nieznaną liczbę miejscowych turniejów Jako debata Bobby zdobył dwa National Championships 2000, , Najlepszy Głośnik w finale, dokonał dwóch Australijczyków w semis 2002, 2003 i dwa razy w Worlds 2002, 2003.Leloy Claudio - jeden z najwybitniejszych laureatów Australii, Leloy wygrał niesamowite trzy Mistrzostwa Azji Azjatyckiej 2004 All-Asians, 2006 i 2007 AUDC W 2005 roku zdobył Wielki Finał Australii, a półfinał w 2006 r. również jako 5. najlepszy prelegent W pierwszym roku wygrał Mistrzostwa Krajowych Debat i zdobył Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Lel wygrał wiele innych konkursów i orzekł w innych , ostatnio jako CA 2006 Nationals. Sharmila Parmanand - jedna z największych debatystów Australii Wraz z Leloy, ona jest jedyną osobą, która zdobyła trzy mistrzostwa Azji 2005, 2006 i 2007 AUDC Dotarła do Wielkie Finały Australii w 2005 r. I półfinał w 2006 r. Wygrała również w 2005 r. Mistrzostwa Krajowych Debat i złamała światy w 2006 r. Konkursy z plemionami. ORGANIZACJA HANDLU HANDLOWEGO POZARZĄCEJ PODSTAWIE WTO Podstawy systemu handlu. Porozumienia WTO są długie i złożone ponieważ są to teksty prawne obejmujące szeroki zakres działań zajmują się rolnictwem, tekstyliami i odzieżą, bankowością, telekomunikacją, zakupami rządu, standardami przemysłowymi i bezpieczeństwem produktów, przepisami sanitarnymi żywności, własnością intelektualną i wiele więcej. zasady są prowadzone we wszystkich tych dokumentach Zasady te są podstawą wielostronnego systemu handlowego. Bliższe spojrzenie na te zasady. Kliknij, aby otworzyć element Drzewo nawigacji po obiekcie otworzy się tutaj, jeśli włączysz obsługę JavaScript w przeglądarce. uprzywilejowany MFN traktuje równocześnie na równi z innymi ludźmi Zgodnie z porozumieniami WTO państwa nie mogą normalnie rozróżniać swojej tra ding partnerzy Daj osobie specjalnej, np. niższej stawce celnej dla jednego z produktów i musisz to zrobić dla wszystkich pozostałych członków WTO. Zasada ta jest znana jako traktowanie w trybie MFN najbardziej uprzywilejowanym w polu Jest to ważne że jest to pierwszy artykuł w ogólnym porozumieniu w sprawie taryf celnych i handlu GATT, który reguluje handel towarami, ma również pierwszeństwo w Ogólnym porozumieniu w sprawie handlu usługami GATS Artykuł 2 oraz Porozumieniu w sprawie handlowych aspektów praw własności intelektualnej artykuł TRIPS 4, chociaż w każdej z umów zasada jest nieco inaczej traktowana Razem, te trzy porozumienia obejmują wszystkie trzy główne obszary handlu obsługiwane przez WTO. Można dopuścić pewne wyjątki Na przykład kraje mogą ustanowić umowę o wolnym handlu, która ma zastosowanie tylko do towarów będących przedmiotem obrotu w obrębie grupy dyskryminującej towary z zewnątrz lub mogą dać krajom rozwijającym się szczególny dostęp do ich rynków lub kraj może podnieść bariery wobec produktów, które są uważane za nieuczciwe handlu z określonymi krajami W usługach kraje mogą w ograniczonych okolicznościach rozróżniać umowy, ale umowy tylko zezwalają na te wyjątki na ścisłych warunkach Ogólnie MFN oznacza, że ​​za każdym razem kraj obniża barierę handlową lub otwiera rynku, musi to zrobić dla tych samych towarów lub usług ze wszystkich swoich partnerów handlowych, zarówno bogatych, jak i słabych, słabych lub silnych.2 Traktowanie narodowe Traktowanie cudzoziemców i mieszkańców w równym stopniu Importowane i produkowane lokalnie towary powinny być traktowane równomiernie przynajmniej po zagranicznych towary weszły na rynek To samo dotyczy usług zagranicznych i krajowych, a także zagranicznych i lokalnych znaków towarowych, praw autorskich i patentów. Ta zasada traktowania narodowego, która traktuje inne osoby jako obywatela jednego państwa, znajduje się we wszystkich trzech głównych porozumieniach WTO Art. 3 GATT art. 17 GATS i art. 3 TRIPS, chociaż znowu zasada ta jest nieco inaczej traktowana w każdym z tych Traktowanie na skalę międzynarodową ma zastosowanie tylko wtedy, gdy na rynek wprowadzony został produkt, usługa lub pozycja własności intelektualnej. Pobieranie opłat celnych przywozowych nie stanowi naruszenia traktowania narodowego, nawet jeśli produkty nie produkowane lokalnie nie są pobierane na równoważny podatek. stopniowo poprzez negocjacje. Początek bariery handlowej jest jednym z najbardziej oczywistych sposobów zachęcania do handlu. Dotyczy to ceł lub taryf oraz środków, takich jak zakaz importu lub kontyngenty, które ograniczają ilościowo selektywnie Od czasu do czasu inne kwestie, takie jak czerwony taśmy i polityki kursowej zostały również omówione. Od czasu utworzenia GATT w latach 1947-48 odbyło się osiem rund negocjacji handlowych Trzecie rundy w ramach agendy rozwoju z Ad-Dauhy trwają na początku Na początku koncentrowano się na obniżeniu ceł na przywóz towary W wyniku negocjacji do połowy lat dziewięćdziesiątych kraje przemysłowe stawki taryfowe na towary przemysłowe stale spadały do ​​mniej 4. W 1980 r. negocjacje rozszerzyły się na barierę pozataryfową na towary oraz na nowe obszary, takie jak usługi i własność intelektualna. Rynki zbrojeniowe mogą być korzystne, ale wymaga również dostosowania Porozumienia WTO umożliwiają krajom stopniowo wprowadzać zmiany poprzez stopniową liberalizację Kraje rozwijające się są zwykle dłużej spełniające swoje obowiązki. Pracowalność poprzez wiążące i przejrzyste powrót na górę. Kilka razy, obiecując, że nie podnoszą bariery handlowej, może być tak samo ważna, jak obniżyć ją, ponieważ obietnica daje przedsiębiorstwom jasny obraz ich przyszłych możliwości Z stabilnością i przewidywalnością zachęca się do inwestycji, tworzone są miejsca pracy, a konsumenci mogą w pełni korzystać z zalet wyboru konkurencji i niższych cen. Wielostronny system handlu to próba podjęcia przez rządy, aby środowisko biznesowe stało się stabilne i przewidywalne. Runda Urugwajska zwiększyła wiązania. Procenty taryf obowiązujące przed i po latach 1986-1994 rozmowy. Są to taryfy, w związku z czym odsetki nie są ważone w zależności od wielkości lub wartości handlowej. W WTO, kiedy kraje zgadzają się otworzyć swoje rynki towarów lub usług, wiążą swoje zobowiązania W odniesieniu do towarów powiązania te dotyczą pułapów stawek celnych kraje importujące podatki według stawek niższych niż obowiązujące stawki Często ma to miejsce w krajach rozwijających się W krajach rozwiniętych stawki faktycznie naładowane i związane z nimi stawki są takie same. Kraj może zmieniać powiązania, ale dopiero po negocjacjach ze swoim partnerzy handlowi, co może oznaczać odszkodowanie za utratę handlu Jednym z osiągnięć wielostronnych negocjacji handlowych Rundy Urugwajskiej było zwiększenie kwoty handlu pod wiążącymi zobowiązaniami, patrz tabela W rolnictwie 100 produktów obecnie obowiązuje taryfy Wynik wszystkich to znacznie wyższy stopień bezpieczeństwa rynkowego dla przedsiębiorców i inwestorów. System stara się poprawiać przewidywalność i stabilność w inny sposób, ponieważ w ell Jednym ze sposobów zniechęcania do wykorzystania kwot i innych środków służących do ustalania limitów wielkości przywozu, które administrowały kwotami, mogą doprowadzić do większej biurokracji i oskarżeń o nieuczciwe traktowanie. Kolejnym celem jest uczynienie z krajów, w których kraje będą przejrzyste i przejrzyste, Porozumienia WTO wymagają, aby rządy ujawniały swoją politykę i praktyki publicznie w obrębie danego kraju lub powiadamiają WTO. Regularny nadzór nad krajowymi politykami handlowymi za pośrednictwem mechanizmu kontroli polityki handlowej stanowi dalsze środki zachęcające do przejrzystości zarówno na poziomie krajowym, jak i wielostronnym. czasami określany jako instytucja wolnego handlu, ale to nie jest całkowicie dokładne System pozwala na taryfy, aw ograniczonych okolicznościach inne formy ochrony W sposób bardziej dokładny jest to system zasad otwartych, sprawiedliwych i niezakłóconych. niedyskryminacja MFN i traktowanie narodowe mają na celu zapewnienie uczciwych warunków handlowych Tak też są te, n dumping wywozu poniżej kosztów uzyskania udziału w rynku i subsydiów Są to kwestie złożone, a zasady próbują ustalić, co jest uczciwe lub nieuczciwe, a także w jaki sposób rządy mogą odpowiedzieć, w szczególności poprzez pobieranie dodatkowych należności celnych przywozowych obliczonych w celu zrekompensowania szkód spowodowanych nieuczciwymi praktykami handel. Mania innych porozumień WTO mają na celu wspieranie uczciwej konkurencji w rolnictwie, własności intelektualnej, usługach, na przykład Umowa o zamówieniach publicznych na wielostronną umowę, ponieważ jest podpisana przez nielicznych członków WTO rozszerza reguły konkurencji na zakupy tysięcy rządów podmiotami z wielu krajów itd. Zachęcanie do rozwoju i reform gospodarczych z powrotem do góry. System WTO przyczynia się do rozwoju Z drugiej strony, kraje rozwijające się potrzebują elastyczności w czasie, w jakim podejmują się w celu wdrożenia układów systemu i same umowy przechodzą wcześniej przepisy GATT, które pozwalają na specjalną pomoc i koncesje handlowe dla krajów rozwijających się trzy czwarte członków WTO to kraje rozwijające się i kraje w okresie przejścia na gospodarkę rynkową W ciągu siedmiu i pół roku Rundy Urugwajskiej ponad 60 z tych państw wdrożyło niezależne programy liberalizacji handlu W tym samym czasie kraje rozwijające się i gospodarki przejściowe były znacznie bardziej aktywny i wpływowy w negocjacjach Rundy Urugwajskiej niż w poprzednich runiach, a to jeszcze w obecnej agendzie rozwoju z Doha. Pod koniec Rundy Urugwajskiej kraje rozwijające się przygotowywały się na większość obowiązków, które są wymagane kraje rozwinięte, ale porozumienia dały im okresy przejściowe, aby dostosować się do bardziej nieznanych i, być może, trudnych postanowień WTO, zwłaszcza dla najbiedniejszych, najmniej rozwiniętych krajów Decyzja ministerialna przyjęta pod koniec rundy mówi, że lepsze kraje powinny przyspieszyć wdrażanie zobowiązań dotyczących dostępu do rynku w odniesieniu do towarów wywożonych przez kraje najsłabiej rozwinięte, co widać ks Wzrosła pomoc techniczna dla nich Niedawno kraje rozwinięte zaczęły wprowadzać przywóz bezcłowy i bezcłowy dla prawie wszystkich produktów z krajów najsłabiej rozwiniętych W tym wszystkim WTO i jego członkowie nadal prowadzą proces uczenia się obecna agenda rozwoju z Doha obejmuje kraje rozwijające się obawy dotyczące trudności, jakie napotykają przy wprowadzaniu w życie porozumień Rundy Urugwajskiej. System handlowy powinien być bez dyskryminacji, a kraj nie powinien rozróżniać między swoimi partnerami handlowymi nadając im status kraju najbardziej uprzywilejowanego lub MFN, nie powinny rozróżniać między własnymi a zagranicznymi produktami, usługami lub obywatelami, które dają im traktowanie narodowe. więcej barier sprowadza się w drodze negocjacji. podstawne przedsiębiorstwa zagraniczne, inwestorzy i rządy powinni mieć pewność, że bariery handlowe, w tym taryfy i bariery pozataryfowe nie powinny być podnoszone arbitralnie stawki celne i zobowiązania do otwarcia rynków są związane z WTO. więcej konkurencyjnych zniechęcających do nieuczciwych praktyk, takich jak subsydia wywozowe i dumping produktów poniżej kosztów, aby uzyskać udział w rynku. więcej korzyści dla mniej rozwiniętych krajów daje im więcej czasu na dostosowanie, większą elastyczność i specjalne przywileje. To brzmi jak sprzeczność Wskazuje na specjalne traktowanie , ale w WTO to w istocie oznacza niedyskryminację traktującą prawie wszystkich w równym stopniu. Jest to, co dzieje się Każdy członek traktuje wszystkich pozostałych członków jako równie najbardziej uprzywilejowanych partnerów handlowych Jeśli kraj poprawi korzyści, jakie daje jednemu handlowi, aby traktować wszystkich pozostałych członków WTO tak, aby wszystkie one pozostały w największym stopniu preferowane. Kraj MFN w największym stopniu nie zawsze oznacza równe traktowanie Pierwsze dwustronne traktaty MFN utworzyły wyłączne kluby wśród najbardziej uprzywilejowanego handlu krajowego partnerzy W ramach GATT, a obecnie w WTO, klub MFN nie jest już wyłączny Zasada MFN zapewnia, że ​​każdy kraj traktuje jego ponad 140 członków s. Jednakże istnieją pewne wyjątki. Slidehare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i skuteczności oraz zapewnienia odpowiedniej reklamy Jeśli nadal będziesz przeglądać witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie internetowej Zobacz naszą Umowę Użytkownika i Politykę Prywatności. Slideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i skuteczności oraz do udostępnienia Ci odpowiedniej reklamy Jeśli nadal będziesz przeglądać witrynę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie na tej stronie internetowej Zobacz naszą Politykę prywatności i Umowę użytkownika o szczegóły. Najpatrz na wszystkie swoje ulubione tematy w Aplikacja SlideShare Pobierz aplikację SlideShare, aby zaoszczędzić na później nawet offline. Wejdź do witryny na telefon komórkowy. Podwójnie dotknij, aby powiększyć zasady. Wykorzystaj tę firmę SlideShare. LinkedIn Corporation 2017.

No comments:

Post a Comment